Általános Szerződési Feltételek
- Általános információk
1.1. A Szolgáltató adatai
A babkaland.hu webáruház és a weblap üzemeltetője:
Cégnév: Timko- Med Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 9542 Nemeskocs Petőfi utca 28.
Elérhetőség:
Tel.: +36 30 558 34 47
E-mail: kovacstimea01@gmail.com
Web: www.babkaland.hu
Adószám: 11702452-1-18
Cégjegyzékszám: 18-09-109258
1.2. A webáruház általános bemutatása
A babkaland.hu oldal webáruház része textilbabák, figurák, termékek értékesítésével foglalkozik. A webáruházban történő vásárlás kizárólag elektronikus úton, https://babkaland.hu/ webcímen lehetséges.
A babkaland.hu webáruházban történő vásárlás feltétele, hogy a Vevő magára nézve kötelezően elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket, amelyről a megrendelés menete folyamán jognyilatkozatot tesz.
A webáruházban történő vásárláshoz kötelezően regisztrálni kell. A regisztráció során megadott személyes adatokat a Szolgáltató az Adatkezelési Nyilatkozatban foglaltak szerint kezeli. A babkaland.hu webáruházban történő vásárlás esetén a jelen Általános Szerződési Feltételekben leírtak szerint a megrendelés visszaigazolásával vásárlási szerződés jön létre a Szolgáltató és a Vevő között. A létrejött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, az elektronikus úton megtett jognyilatkozattal jön létre. A Szolgáltató a szerződést annak száma szerint tartja nyilván. A vásárlás napja a megrendelés visszaigazolásának napja. A szerződéskötés nyelve magyar. A szerződés a magyar jog hatálya alá tartozik.
- Elektronikus szerződéskötés (vásárlás) menete
2.1 Az áru bemutatása, árak, akciós termékek
A webáruházban minden áru részletes leírással kerül bemutatásra, amely megkönnyíti a vásárló számára az áru kiválasztását és a vásárlás melletti döntést. Mindezek mellett felhívjuk a figyelmet arra, hogy a termékek minimálisan ugyan, de eltérhetnek a képen látottaktól.
A babkaland.hu az árváltozás jogát fenntartja, minden előzetes bejelentés nélkül. Áraink, illetve termékeink folyamatosan változhatnak, bővülhetnek. Az egyes akciókat a webáruház egyértelműen feltünteti, az akció keretébe tartozó termékek, és a vonatkozó kedvezmények megjelölésével, a kedvezmények összevonására nincs lehetőség. Egy időben két kedvezmény egyszerre történő felhasználása nem lehetséges. Az akciós áruk esetében az akció minden esetben a megadott dátumig, vagy a készlet erejéig tart. Kizárólag a kedvezményes áron leadott rendelést tekintjük teljesítendőnek, amennyiben a vásárló az akció/kampány ideje alatt nem tudta a kedvezményes árut megrendelni a webshopból más felületen (e-mailben vagy telefonon) erre nincs lehetősége, módosítani a megrendelést nem lesz lehetősége. A megrendelésétől számítva 30 napig elállhat, így viszont a kedvezményre már nem lesz jogosult.
Amennyiben készlethiány miatt az akciósan rendelt terméket nem tudjuk szállítani, erről a megadott e-mail címre értesítést küldünk, és a kifizetett vételárat visszatérítjük.
2.2 Az áru kiválasztása, a vásárlás menete
A Vevő a kiválasztott árut a “KOSÁR” –ba rakhatja. Ezt követően mód van a vásárlás folytatásával újabb termékek kiválasztására, és a “KOSÁR” – ba helyezésére. A megrendelés véglegesítése előtt a Vevőnek lehetősége van arra, hogy akár a KOSÁR tartalmát módosítsa, onnan árut távolítson el, darabszámot módosítson, vagy újabb árut helyezzen el. Ugyancsak módja van ellenőrizni, és szükség esetén javítani a megadott vásárlói adatokat.
A megrendelés létrejöttéhez Vevőnek el kell fogadnia Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeit. Vásárlás regisztrációval és regisztráció nélkül is történhet. Megrendeléskor kötelező megadni a Vásárló valós nevét, címét, telefonos elérhetőségét, e-mail címét, illetve a számlázáshoz szükséges adatokat. A Szolgáltató a megrendelést követően elektronikus úton, a regisztráció során megadott e-mail címre továbbít egy megerősítő e-mailt, annak ellenőrzésére, hogy a regisztrációt valóban a megadott e-mail cím használója kezdeményezte. A távollévők közötti szerződés akkor jön létre, amely időponttól kezdve abból a felekre nézve jogok és kötelezettségek származnak, ha a kereskedő a visszaigazolást követően egy újabb e-mailben vagy például telefonon értesíti a fogyasztót a megrendelés teljesítéséről, a termék postára adásáról (a futárcégnek való átadásáról) vagy személyes átvétel lehetőségéről.
Az e-mailben küldött automatikus visszaigazolással az eladó még nem fogadja el a megrendelésünket, ez még nem jelenti a szerződés létrejöttét, mivel a visszaigazolás mindösszesen a megrendelésünk eladóhoz való megérkezését igazolja. Így adott esetben tévedésből vagy programhiba miatt visszaigazolt alacsony ár vagy készlethiány esetén a kereskedő nem köteles a termék leszállítására az automatikus visszaigazolásban foglalt feltételekkel.
A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelést indokolt esetben visszautasítsa, vagy bármikor, átmenetileg vagy véglegesen visszavonja, így különösen
- valótlan vagy hiányos adatok megadása;
- a jelen ÁSZF rendelkezéseinek megsértése, vagy a Szolgáltató, a jogtulajdonosok és/vagy más felhasználók személyes adataival, a Szolgáltatás rendszerével vagy a Termékekkel történő bármilyen visszaélés esetén.
A visszautasítás, illetve visszavonás okáról a Szolgáltató a Felhasználót e-mail üzenetben tájékoztatja. A regisztráció során megadott személyes adatok kezelését a Szolgáltató az Adatkezelési Nyilatkozatban megadott feltételek szerint kezeli.
2.3 Szállítási díj
A termék szállítási díjáról a Vevő a vásárlás előtt a “Szállítási feltételek” menüpontban előzetesen tájékozódhat. A megrendelés véglegesítése előtt a szállítási cím szerinti végleges szállítási díj összegével emelkedik a megrendelt áruk végösszege, így a Vevő ennek tudatában dönthet a megrendelés véglegesítéséről.
2.4 Fizetés
Jelenleg az alábbi fizetési módokat választhatja webáruházunkban:
Bankkártyás fizetés: bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a BARION fizető felületére irányítjuk, ahol a Barion által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál “fizetés bankkártyával” feliratra kattintsanak, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A következő kártyákat fogadjuk el: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, American Express. A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz. A Bank sikeres vásárlást követően a tranzakcióról visszaigazolást küld. Sikertelen tranzakció esetén a Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.
Oldalunkon a bankkártyás fizetést a Barion biztosítja, a bankkártya adatokat szigorúan őrzik, a Barion megfelel a bankkártya társaságok áltel előírt PCI DSS biztonsági szabvány előírásainak.
A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I 1064/2013.
Átutalás: A rendelés ellenértékét, a rendelés teljesítése előtt átutalással is kifizetheted. Kérésre, az átutaláshoz proforma számlát küldünk e-mailben. Fontos, hogy az átutalás megjegyzés rovatában tüntesd fel a rendelés azonosítóját! A rendelés végösszegét a OTP Bank aznapi vételi árfolyama szerint kérjük számolni és elutalni. Az átutalást a következő számlaszámra kérjük teljesíteni:
Banki adatok
Cégnév: Timko- Med Kft.
Bankszámlaszám: 11747044-20014799
IBAN: HU72 117470442001479900000000
OTP Bank
A beérkező átutalás feldolgozása 2-3 munkanap. A szállításra csak a befizetett összeg jóváírását követően, és a kifizetés feldolgozását követően kerül sor. A szállítás ideje a kiválasztott opciótól függően alakul, melyről a Vásárló megrendeléskor előzetesen tájékoztatást kap a szállítási információknál. Ha az átutalást teljesítő személy neve eltér a megrendelő személyétől, a közlemény rovatban az azonosító mellett ennek feltüntetése is szükséges. Amennyiben 8 munkanapon belül nem érkezik meg bankszámlánkra a megrendelés végösszege, a rendelés automatikusan törlésre kerül rendszerünkből. A termékek kiszállítását, csak a fizetési tranzakció lezárását követően kezdjük meg.
2.5 Megrendelés visszaigazolása
A Szolgáltató a megrendelést követően haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül elektronikus úton, a regisztráció során megadott e-mail címre továbbít egy megerősítő e-mailt, annak ellenőrzésére, hogy a regisztrációt valóban a megadott e-mail cím használója kezdeményezte. A távollévők közötti szerződés a visszaigazoló e-mail sikeres kézbesítésével jön létre. Amennyiben megrendelésed elküldésétől számított 48 órán belül nem kapsz visszaigazolást az általad megadott valós e-mail címre megrendelésed elfogadásáról vagy elutasításáról, mentesülsz az ajánlati kötelezettség alól. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelést indokolt esetben visszautasítsa, vagy bármikor, átmenetileg vagy véglegesen visszavonja, így különösen
- valótlan vagy hiányos adatok megadása;
- a jelen ÁSZF rendelkezéseinek megsértése, vagy a Szolgáltató, a jogtulajdonosok és/vagy más felhasználók személyes adataival, a Szolgáltatás rendszerével vagy a Termékekkel történő bármilyen visszaélés esetén.
A visszautasítás, illetve visszavonás okáról a Szolgáltató a Felhasználót e-mail üzenetben tájékoztatja. Amennyiben megrendelésével kapcsolatban bármilyen kérdésed van, jelezd info@babkaland.hu címen és munkatársunk a megadott elérhetőségeid egyikén megkeres.
2.6 Szállítás
Az áruk szállítási címre történő szállítását a Magyarországon a Magyar Posta Zrt végzi. Külföldre nem szállítunk. Az áru kiszállítására a Szolgáltató és a Szállító között létrejött eseti szállítási szerződés feltételei vonatkoznak. A teljesítés a Vevő által történő szállítási címre és annak a Vevő vagy megbízottja részére történő átadással történik. A kárveszély az átadással száll át a Vevőre.
Kampányok ideje alatt megnövekedett rendelésszám miatt nem biztos, hogy garantálni tudjuk a 8 munkanapos kézbesítést. Kiemelt akciók, ünnepi időszak idején megnövekedhet a szállítás idő, várhatóan 20 munkanap alatt szállítjuk a megrendeléseket.
- Elállás joga
3.1 A Szolgáltató elállási joga
A készlet adatok frissítése, aktualizálása naponta történik, de ennek ellenére esetenként előfordulhat, hogy bár a rendszer felvette a rendelést, de a termék már elfogyott vagy nem beszerezhető, erről a Szolgáltató minden esetben értesíti a vásárlót. A Szolgáltatót megilleti továbbá az elállás joga abban az esetben is, ha az áru árának feltüntetése hibásan történt, és a Vevő a megrendelését a hibás áron véglegesítette. Elállás esetén a Szolgáltató a Vevő részére e-mailben küldi meg nyilatkozatát, és a Szolgáltató ügyfélszolgálata azonnal felveszi a Vevővel a kapcsolatot egyeztetés céljából, valamint a Vevő által megfizetett összeget haladéktalanul visszautalja a Vevő számlájára.
3.2 A Vevő elállási joga
A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet értelmében a Vevő a megrendelt áru kézhezvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, és visszaküldheti a megrendelt terméket.
Az elállási/felmondási határidő a termék adásvételére irányuló szerződés esetében: „attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.”.
Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli. A Szolgáltató az áru visszaérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a vételárat a Vevő részére. A Vevő az őt megillető elállási jogot tartozik rendeltetésszerűen, e jogával vissza nem élve gyakorolni. Visszaélésnek minősülő elállás esetén a Szolgáltató mentesül az áru visszavételének és a vételár visszafizetésének kötelezettsége alól.
A Szolgáltató kizárólag a sérülésmentes, nem használt, hiánytalan csomagolású termék visszaszolgáltatása esetén köteles a teljes vételárat a vásárló részére megtéríteni. A csomagolás sérüléséből adódó költségek a vevőt terhelik. A visszaszállítás során eltűnt áruért a Szolgáltatót felelősség nem terheli. Az áru hiányában az eladót semmilyen kötelezettség nem terheli.
A csere jog gyakorlása során a termék visszajuttatásának és a csere termék kiszállításának költsége a Vevőt terheli.
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Timko- Med Korlátolt Felelősségű Társaság, 9542 Nemeskocs, Petőfi utca 28.
E-mail: kovacstimea01@gmail.com
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.)
A visszatérítést mindaddig visszatarthatjuk, amíg vissza nem kaptuk a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte.
Amennyiben a termék kiszállításra került és Ön mégsem szeretné megtartani a terméket úgy a terméket saját költségén kell visszajuttatni cégünkhöz.
- Panaszkezelés
Amennyiben a Vevőnek akár a honlap üzemelésével, vagy az azon szolgáltatott információkkal kapcsolatban, vagy a vásárlással kapcsolatban észrevétele vagy panasza van, úgy azt Szolgáltatónak az alábbi e-mail címen jelezheti: info@babkaland.hu Minden egyes panaszt érdemben kivizsgálunk, és annak eredményéről legkésőbb 30 napon belül a Vevőt tájékoztatjuk.
Kampányok ideje alatt a megnövekedett rendelések beérkezése miatt Ügyfélszolgálatunk 08.00-16.00 óra között fogadja a hívásokat, a levelekre lehetőség szerint 5 munkanapon belül válaszol. Kiemelt akciók, ünnepi időszak idején megnövekedett érdeklődés miatt az írásos válaszadási idő 20 munkanap.
Vevő a panasz kezelésével nem elégedett, úgy a felügyeleti szervekhez fordulhat.
Felügyeleti szervek:
Celldömölk város Jegyzője
Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőség
A Vas Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőségének októberi kihelyezett ügyfélfogadási időpontjai a járási hivatalokban. Celldömölki Járási Hivatal
Celldömölk, Városháza tér 1.
Vas Megyei Békéltető Testület
Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Békéltető Testület
9700 Szombathely, Rákóczi Ferenc utca 23.
Ha Ön panasszal élni kíván, szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Timko-Med Korlátolt Felelősségű Társaság, 9542 Nemeskocs, Petőfi utca 28.
E-mail: kovacstimea01@gmail.com
Ön határidőben gyakorolja ezen jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi nyilatkozatát.
- A jelen ÁSZF hatálya, záró rendelkezések
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26.) Kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, illetve a fogyasztóvédelmi 1997. évi CLV. törvény rendelkezései az irányadók.
Az ÁSZF hatálya a Szolgáltatóra, valamint a Vevőkre terjed ki. A Szolgáltató és a Vevő közötti jogviszony akkor jön létre, ha a Vevő rendszerbe való regisztrációja megtörténik, vagy a Vevő a megrendelés során jelen ÁSZF-jét elfogadja, és a Vevő részére a Szolgáltató által elektronikus úton továbbított visszaigazolás megtörténik.
Az ÁSZF érvényes szövegének hatályba lépés napja az a nap, amely a honlapon feltüntetésre került. Az ÁSZF határozatlan időre szól. Az ÁSZF módosításának esetén a folyamatban lévő megrendelésekre a megrendelés dátuma szerint érvényes ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.
- Adatvédelemre és az adatkezelés biztonságára vonatkozó információk
Az Ön személyes adatainak védelme a Timko- Med Kft. és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben szükséges, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar szabályozásnak (2011. évi CXII. törvény) és az EU adatvédelmi előírásainak (EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE).
Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk. Kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. posta, futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.
Az adatkezelések megkezdése előtt tájékoztatjuk az adatkezelés részleteiről. Adott esetben (kampány, promóció, hírdetés, akció, stb.) az ügyfelek adatait (kizárólag beazonosításra nem alkalmas adatait) felhasználhatjuk pozitív kampány céljából. Ha nem szeretnél megjelenni, ezt kérlek jelezd a kovacstimea01@gmail.com e-mail címen és 48 órán belül levesszük adataid.
Az adatkezelésre vonatkozó Önt érintő irányelveinket az adatkezelési szabályzatunkban olvashatja el az alábbi oldalon: https://babkaland.hu/adatvedelem/